04 septembris, 2017

Dabiskā kosmētika no Logona

Esmu apņēmusies septembrī jums, mīļie lasītāji, vairāk pastāstīt par dažādiem dabiskās un eko kosmētikas zīmoliem. Tad, sākot savu apņemšanos, pastāstīšu par zīmolu Logona un trim produktiem sejas kopšanai.


Logona ir dabiskās kosmētikas zīmols ar teju 40 gadu bagātu pieredzi kosmētikas ražošanā. Zīmols radies Vācijā un sevi dēvē par vienu no dabiskās kosmētikas pionieriem. Logona ir sertificējusies kā dabiskā kosmētika, iegūstot NATRUE-Certification un BDIH starptautiskos sertifikātus, kas nosaka dabiskai kosmētikai pieļaujamo sastāvu. Un pats ražotājs pozicionē un garantē kosmētikai organiskās kosmētikas kvalitāti.
Nu, lūk! Tik tālu par zīmolu. Bet teikšu, ka Logona piedāvā tiešām interesantu produktu klāstu un noteikti zinu, ka pie šī zīmola atgriezīšos vēl (man jau ir wishlist sastādīts :D ).

Bet šodien, par šiem trim: vitamīnu krēmu, nakts fluīdu un 3-in-1 attīrošo līdzekli.


Sākšu ar savu viennozīmīgo favorītu - nakts fluīdu. LOGONA poras samazinošs nakts fluīds ar bambusa pulveri un bio burvjlazdu kombinētai ādai.


Produkta nosaukums Biotēkas mājas lapā ir tik garš, ka teju viss par produktu jau ir pateikts. Bt papildinot to, ražotājs norādījis, ka fluīds normalizē ādas taukošanos nakstmiega laikā, remdē un mitrina ādu, bambusa pulveris absorbē lieko sebumu, bet hohobas esteri samazina poras un piešķir ādai skaistu toni.
Es papildināšu ražotāju, piebilstot, ka fluīds lieliski mitrina ādu, to mazliet tonizē, un tiešām lieliski mazina poras, tās nenosprostojot. Fluīds ir vieglas konsistences un uzsūcas ļoti ātri, tādējādi tiešām ir lieliski piemērots uzklāšanai pirms miega. Lietojot to vairāk kā mēneša garumā, to esmu ļoti iemīļojusi un žēl, ka tā tilpums ir vien 30ml, jo puse jau noteikti ir izlietota.

Dienai izvēlējos ādas toni uzlabojošo vitamīnu krēmu ar bio burkānu ekstraktu un F vitamīnu.


Uz iepakojuma norādīts, ka krēms piemērots visiem ādas tipiem, tomēr teikšu, ka tas būs piemērotāks vairāk sausākai ādai, jo tam ir diezgan bagātīga konsistence. Krēms nav taukains, bet ir ne vien mitrinošs, bet arī barojošs. Tomēr man tas patīk, jo krēmam ir fantastisks sastāvs, kas papildināts ar vitamīniem un antioksidantiem, līdz ar to, tas nodrošina ne vien ādai nepieciešamās vielas, bet arī izlīdzina tās struktūru un palīdz šūnām atjaunoties. Tāds komplekss krēms, tomēr konsistence man prasītos mazliet vieglāka.

Visbeidzot - 3 in 1 attīrošs līdzeklis ar bio alveju un bio Damaskas rozi visiem ādas tipiem.


Izvēloties šo attīrīšo līdzekli, biju iedomājusies to mazliet savādāku, līdz ar to bija neliela vilšanās, taču zinu, ka lielākā daļa, kas ir šo mēģinājuši slavē un priecājas. Man, laikam, mazliet traucē tas, ka gaidīju ko nedaudz savādāku.
3 in 1 attīrošais līdzekli vienlaikus noņem netīrumus un kosmētiku, attīra ādu un to tonizē. Damaskas rožūdens un alveja ādu bagātīgi mitrina, bet hohobas un mežrozīšu eļļas to atjauno un samazina poras. Lietot no rīta un vakarā, uzklājot un apļveida kustībām iemasējot sejas, kakla un dekoltē ādā, pēc tam noskalojot ar siltu ūdeni.
Uz reiz teikšu, ka tas ir krēmveida attīrītājs un, tie, kas lasa manu blogu ilgāk, varētu zināt, ka man vislabāk patīk putojošie attīrītāji. Tomēr šobrīd krēmveida attīrītāji iet savu uzvarās gājienu, jo tie ir krietni saudzīgāki pret ādu. Tādēļ, izvēloties šo, biju iztēlojusies, ka tas varētu būt putojošais attīrītājs (lai gan nekur jau tas nav minēts - tikai mana interpretācija), tāpēc tā sanāca. Bet, kopumā, attīrošais krēms ir labs palīgs, jo labi attīra ādu, to nesausinot un nesavelkot. Kosmētiku gan ar to īsti nevar notīrīt (vismaz pilnu make-up), tomēr ikdienas attīrīšanai ir super. Pie tam zinu, ka mana āda netiek traumēta un nevajadzīgi sausināta, bet ir tīra un līdz ar to izskatās un jūtas lieliski. Tā kā mācos un radinos pie neputojošajiem attīrītājiem.

Logona kosmētika nopērkama Biotēkā, šis tas ir arī Sekoeko.lv, bet lielāka izvēle tomēr ir Biotēkā.

Cenas:
3 in 1 attīrošais līdzeklis: 8,90 EUR
Nakts fluīds: 15,40 EUR
Vitamīnu krēms: 15,40 EUR


Ceru, ka mana apņemšanās man izdosies veiksmīgi. Ja tā būs, mīļie, es iepriecināšu arī jūs, mani lasītāji, ar kādu jauku konkursiņu.

Lai mums izdodas :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru